argumente solide

nu mă mai cereți de nevastă, îi răspunde varvara plictisită. mie îmi plac fetele, îmi place cum visează ele, cum se întind ca pisicile când se trezesc, cum se piaptănă, cum au puf în loc de păr pe mâini, cum miros și cum beau cocktailuri cu paiu’! îmi place să le scot la plimbare, să le vadă lumea și să se minuneze. ele de lume și lumea de ele. îmi plac fetele, fiindcă plâng la filme și la ceapă, dar nu și la problemele din viață. îmi place să le fotografiez, să le spun povești, să dansez cu ele, să râd cu ele, să le împletesc părul. să le vedeți cum depășesc tot felul de situații imposibile și cum nu se smiorcăie când le doare ceva. fetele îs faine, mi-au câștigat toată atenția și admirația. nu-mi trebuie căpcăuni care miaună când au febră, care au nevoie de cuie să poată monta dulapurile ikea și care nu știu să-și separe hainele colorate de cele albe, de-mi fac borș de pantaloni și chiloți în mașina de spălat. și nu în ultimul rând, îmi plac fetele fiindcă au țâțe și știu cum se folosesc.

argumente solide