somnul de-amiaz’

Doarme grija. Somn de voie. Sopingu’ de uichend n-a dat roadele asteptate. Ba chiar m-a cam scos din sarite. Ies din Mall cu tolba plina de  rafinateturi si produse alese, tolba care – de hartie fiind – desi de firma, mi se rupe. Delicatesele curg pe asfalt, se sparg, se imprastie, caviarul scandinav mi se impute cu aroma parfumului armani, bluza de matase culoarea perlei mi se imbiba in maniera complet non eleganta cu vinul rosu barbera din 99, cioburile din sticla de vin imi umplu de respect pantofii de la gimi ciu. Vin acasa si ma arunc pe pat. Patul geme. Adorm. Visez ca-s un haiduc si merg pe cal prin codrii patriei in cautarea boierilor basesti, pe care vreau sa-i ucid si sa-i gatesc la protap in fata caminului cultural. Sa-i dau la porci. Cu banii lor sa-mi recuperez cumparaturile pierdute prin fundul sacosei de hartie marca luì vuitòn. Si restul de bani sa-l dau saracilor. Ma trezesc si ma apuc de reparatii casnice, ca un bun instalator si depanator de calculatoare rablagite, ce ma aflu. Operatiunile incheindu-se cu succes, ma autentific si vin sa scriu draciile astea. S-aveti o saptamana dupa pofte si merit.

somnul de-amiaz’

2 gânduri despre &8222;somnul de-amiaz’&8221;

Comentariile nu sunt permise.