(No Title)

Monday, 19 October 2009 at 20:27

hai să ne jucam şi noi de-a oamenii fericiţi. să mai trimitem şi noi o carte poştală, o alună, o măslină, un semn de viaţă, ceva. să stăm în jurul focului şi să ne prefacem că avem ce povesti.
propunere de experiment: îţi dau o oglindă şi-am să te rog să nu-ţi iei ochii de la ea câteva ore. ce mă enervezi când te aşezi la pozat, nu vreau să-ţi fac statuie, am de apăsat doar un buton. zic să mă chemi când te-ai plictisit de uitat în oglindă şi-abia atunci îţi fac poză. vreau să emani totuşi o stare dincolo de coaja aia groasă de fond de ten. fie şi de plictiseală, e o stare aproximativ fotogenică, dă bine la privitor. e uşor de confundat cu melancolia. când eşti cel mai plictisit şi mai plictisit, atunci să mă chemi să-ţi fac poză. or să te compătimească toţi din public pentru privirea plină de durere şi pentru aura dezamăgită şi lovită. cine ştie prin ce-a trecut, or să zică. cine ştie ce poveşti ascunde, or să gândească.

(No Title)