un fel de Tilt-Shift Photography (experimente)

După ce Vlad mi-a dat linkul ACESTA, cu imagini care m-au entuziasmat foarte, evident că am vrut să fac şi eu; ce fel de maimuţă aş mai fi dacă nu mi s-ar face brusc poftă să imit orice lucru care-mi place??? Rezultatul e: pseudo-miniaturi de oraşe Nu am lentilă specială pentru astfel de foto, dar am improvizat, dînd cu blur de toate felurile pe multe layere Mă distrează ce-a ieşit:

P.S. Fotografiile originale sînt de producţie proprie, evidement, le-am cules din propriul portofoliu.

Genova: Boccadasse

Genova: Centro Storico

Genova: Matitone

Genova: vazuta de sus, de la Righi

Genova: vazuta de sus, de la Righi

Camogli:

Albisola Marina:

Genova: Porto Antico – Biosfera

Genova: Porto Antico

Genova: Galleria Mazzini

Iasi: Bariera

Genova: vazuta de sus, zona Castelletto

Berlin: Rimembranza

Posted in black and white, cityscapes, de-ale mele, genova, people, places, RomaniaTagged: albisola, Berlin, camogli, Experiments, genova, iasi, Tilt-Shift Photography

un fel de Tilt-Shift Photography (experimente)