povestea (gripei) porcului

minunatele imagini conceptuale cu porci vin de aici

Sunday, 03 May 2009 at 14:15

Şi ce dacă am colanţi verzi cu romburi retro, după fapta şi asemănarea şosetelor trei-sferturi maro ale bunicului meu, pe care le furam din noptieră când nu era nimeni atent? Vă aşteptaţi cumva ca termenul de “blog” să presupună publicarea gratuită a unor tratate serioase de filosofie despre cât de sublim e să fii sau să ai o mamă? Unii aşa credeau, dar îi iert, că nu e vina lor; dacă s-ar fi descoperit gena care conţine informaţii despre simţul umorului, lumea ar fi mult mai relaxantă şi traiul zilnic mai lesne de înfruntat din oră-n oră iar Fătul ar fi nu doar frumos, ci şi ironic, revoluţionând baza de date a basmelor mioritice.
Mă întreb de ce aud manele într-o maşină parcată afară, dar sunt sigură că nu de la ciorapii cu romburi verzi mi se trage. Jur cu mâna pe buric ca ziua plecării mele definitive din Italia va coincide surprinzător cu ziua în care acest popor se va infecta cu manele.
Vă munciţi mintea să pricepeţi unde anume în text se ascunde aluzia la povestea lui Creangă. Nicăieri, dar e la modă viroza porcilor. Porcii sunt virulenţi şi nu ştiu dacă nu cumva tocmai am izbutit o metaforă legată de Ferma Animalelor a lui Orwell sau de societatea curentă în care luptăm să ne integrăm.
Mă gândeam să spun vreo două vorbe şi despre Arhitectură, dar recentemente percepţia îmi fu distorsionată şi s-ar reflecta într-o definiţie ad-hoc de tip: arhitectura e atunci când o mână de masoni îşi trimit plozii la facultate şi altă mână de masoni le decernează premiul Pritzker, aşa că mai bine mă abţin de la comentarii legate de cultură azi.
Prietena mea, Giulia, îmi trimite un esemes care conţine o aberaţie excentrică: “am o propunere magistrală: la vară mergem în vacanţă în Sicilia, eu, tu şi Valentina”. Bineînţeles, draga mea, dacă mafioţii se oferă să-mi plătească sejurul, vin cu plăcere; altfel, am plantat deja copacul care face bani, încă-l ud consecvent cu stropitoarea, aştept să înflorească şi să rodească, dar ştii, cu încălzirea asta globală cred că va avea un rod modest anul ăsta.
Vlad şi-a inaugurat ieri saitul, era chiar frumos, îmi plăcea, dar nici bine n-a apucat să se bucure de izbândă, că i l-au şi hackuit; îndată ce-l recuperează vă dau link.
Cam astea sunt ştirile. În rest, mă ocup cu depresia şi cu celelalte taskuri pe care le am de îndeplinit, în vederea obţinerii unui trai decent într-o bună zi.
O duminică plăcută vă doresc.

povestea (gripei) porcului