familia lexicală a cuvîntului TORT

A TORTURA

TORTURĂ

TORTURAR

TORTOLOGIE

TORTOLOGISM

TORTONOMIE

TORTONOMASTICĂ

TORTONIMISTICĂ

TORTIERĂ

TORTICOLIS

TORTELLINI

TORTELLONI

TORTELECOM

TORTOGONAL

TORTAC

TORTILĂ

TORTAR

TORT

TORTIŢĂ

TORTONA

TORTIST

TORTĂŞIE

TORTEALĂ

TORTOARE

TORTNIC

TORTALNIC

TORTIERNIC

TORTELNIC

A INTORTI

INTORTIRE

A DEZTORTI

DEZTORTIRE

ANTITORT

TORTANT

TORTIU

TORTOS

PRETORT

TORTICAR

TORTIONAR

TORTURICĂ

TORTOREE

INTORTURĂ

TORTOMAN

TORTOLOŞ

TORTOLIER

DEZINTORTURĂ

TORTIŞON

TORTUGALIA

TORTUGHEZ

TORTIL

TRINITROTORTULEN

TORTORAND

CONTORT

CONTORTIONIST

CONTORTAMENT

TORTIŞCĂ

TORTUAR

TORTURITATE

TORTALITAR

TORTURIST

OTORTUNITATE

OTORTUNIST

INOTORTUNĂ

TORTAL

ATORTON

NETORT

NETORTIT

STRĂNETORT

TORTĂVIE

TORTĂVEALĂ

TORTOPIRE

TORTOPEALĂ

TORTOPEDIC

TORTRITĂ

TORTINETĂ

TORTĂREAŢĂ

TORTEX

TORTIŞAG

TORTOFEL

TORTIVANT

TORTIFICANT

TORTIFICARE

TORTIFICATOR

TORTIVOR

TORTOVEAN

TORTIBUND

Completare de la Ciocolata-cu-piper: Am citit asta întortîndu-mă de la aerotort cu transtortul în comun (că autorturismu-mi nu mai avea motortină ), şi o pasageră care se’ntorcea din Tortino mi-a arătat poze cu soţul ei torteador şi m-a’ntrebat de ce rîd . N-am apucat să-i răspund c’a trebuit să coboare . Deh, torturistului îi şade bine cu drumul. (plus: întortdeauna, întortocheat)

Îi raspund: Mă bucur mult că nu a trebuit să călătorteşti singură şi tortodată îmi pare bine că doamna ţi-a întortăsit cateva aspecte din viaţa ei, deşi nu a avut timp să-ţi spună chiar tort.. Măcar bine că nu ai avut un drum plictisitort! Soţul ei iubitort trebuie să fi fost cu tortul încantătort în poză! Dacă-i faimos, am să-l găsesc pe net cu motortul de căutare.

Posted in de-ale meleTagged: familie lexicala, GRAMATICA, tort

familia lexicală a cuvîntului TORT