psihopost

Greva Foamei sau mai puţin apreciatul Şantaj Sentimental
Drepturile Omului sunt cele care sunt şi toţi am aflat de existenţa lor, mulţi le respectă, unii le aplică, însă foarte puţini îşi permit să le folosească în interes personal. În timp ce-mi rod o unghie care s-a rupt, mă uit pe/prin/printre ziare.
Mugurel face greva foamei, pentru că nu i s-a reactualizat contractul de muncă în ultimii 8 ani. Păi da, bravo lui, om cu iniţiativă!
Denisa ameninţă să înceapă greva foamei şi-a setei dacă Georgel n-o părăseşte până la-ntâi mai pe paraşuta aia de nevastă-sa. Frumoasă versiune de grevă, pasională, intensă, radicală. Mă gândesc că, din lumea cealaltă, Denisa îi va bântui nesatisfacută pe cei doi trădători.
Melissa e în greva foamei de 5 zile şi declară oficial că nu se va opri decât dacă regina Marii Britanii va abdica. Succes îi doresc!
Marcello anunţă public începerea grevei foamei de mâine – după desertul de la prânz, protestând împotriva celor care poartă mov. Da, încă un scop nobil, pentru care merită să mori.
Etcetera
Ce vedem mai sus reprezintă demitizarea conceptului de grevă şi al celui de suicid şi căderea ideii de protest disperat întru dizgraţie şi ridicol. Un fel de “Moş Crăciun, dacă nu-mi aduci Barbie o să mă tai cu lama”. Aşa, şi? Oare pe cine pedepseşti cu treaba asta?
Na, eu aş zice să nu vă mai înfometaţi, că multinaţionalele oricum nu dau faliment dacă vând cu o sută de hotdogs mai puţin.
Dacă nu câştig la loto, îmi dau foc, să văd cum vor mai dormi liniştiţi cei din loteria naţională după moartea mea.
Cred că am descoperit un mare lucru: nimeni nu se emoţionează la auto-înfometarea nimănui; păi, dacă nu le-a păsat nici când au topit sute de km pătraţi de carne vie cu napalm în Vietnam, credeţi că le pasă de un stomac amărât? Au dat cu bombe atomice în oameni nevinovaţi. Mai-marii dintotdeauna au fost dispuşi (era să scriu binedispuşi, nu c-aş fi greşit prea mult) să sacrifice plebea, talpa ţării atunci când au avut nevoie de ceva.
Statule, să ştii că dacă nu-mi respecţi drepturile mă sinucid prin înfometare şi-o să te roadă conştiinţa veşnic din cauza mea!
Iaca nu mai poate Statul, nu mânca, o gură mai puţin la masă, o pensie în minus de plătit!
psihopost