ROMA VICTOR (I) – Portrete

Dragii mei cetitori în stele şi-n bloguri,

Am lipsit în weekend, aşa cum bine aţi putut observa şi voi înşivă. Am fost la Roma 2 zile, am umblat şi-am fotografiat la greu. De mîine încolo încep să aranjez cele o mie şi ceva de imagini, pe căprării: “oameni”, “detalii”, “peisaje”, “arhitectură”, “animale” etc. Bineînţeles, va fi un proces îndelungat, din motiv că am examene şi mă voi ocupa de poze doar în pauzele de la învăţat.

Deocamdată vă ofer prima categorie, cea cu portrete şi viaţă de stradă:

(P.S. ştiţi voi, cu regulile de copiat/reprodus/folosit în orice scop, privat sau publicitar: nu-i voie decît dacă mi se cere consimţămîntul şi aprob)

“Dancer”:

(location – via dei Fori Imperiali)

dancer-3

dancer-2

dancer-1

dancer-41

dancer-5

_________________________________________________________

“Poverty – Francesca & Martina, children from Bosnia”:

(location – Chiesa di San Paolo fuori le mura)

fetite-1

fetite-4

fetite-3

_________________________________________________________

“Human Statues”

(location – Piazza Navona)

statue-2

statue-1

people-4

_________________________________________________________

“Loving and Lovable Couples”:

(location – Vaticano, Piazza Venezia

people-2

couple-1

people-7

people-8

violet-lady-2

couple-2

_________________________________________________________

“Children”:

(location: Vaticano, Piazza Navona)

people-1

people-3

red-kid

kids-2

“Street Music”:

(location – Via dei Fori Imperiali

music-1

guitar-1

music-2

music-3

“Jobs”:

(location – Vaticano, Colosseo, Piazza Navona)

guards-1

jobs-1

jobs-2

jobs-3


ROMA VICTOR (I) – Portrete