compunere despre revelion doomiinoo

January 4, 2009

draga cititorule, voi fi succinta azi, in asteptarea dezghetului de primavara, ca pe ceahlau cu ce mare ne fu cam frig.

nu mai zic la multi ani ca-i fumata treaba. si, sincer, decat sa fie toti anii ca astia de-acu, mai bine-i sa-mi doresc sa nu urmeze atat de multi.

pentru bloggeri: mi-a fost dor de voi si v-am visat pe toti in contexte mai mult sau mai putin ortodoxe, desi memoria fotografica imi este carenta si nu ma ajuta sa-mi amintesc ce si cu cine am visat c-am facut; cred ca astea mi se intamplara din cauza gerului si aerului tare de munte, in timp ce priveam ceahlaul la apus, un urias cu fruntea-n soare de paza tarii noastre pus. care ieste. pardon, am ramas profilata pe prostie. ma schimb indata, sau cel putin asta imi doresc sa-mi aduca noul an, care ieste. ups. iar mi-a scapat un care ieste.

cum spuneam, s-au terminat drumetiile, am revenit in lumea civilizata (teoretic civilizata), de unde pot intra pe blog sa va spun povesti, pe care stiu ca vi s-a cam umflat buza asteptandu-le.

m-am reconectat in contu-mi si mare-mi fu mirarea cand primele fraze care mi-au deschis anul cel nou de bloggerit au fost cele din comentariile unei agramate.

am stat io si m-am gandit pe mine despre mine si popor, pana cand mi s-a infipt in lobul frontal convingerea ca nu reusim sa le transmitem ce trebuie noilor generatii.

imi pare rau.

imi cer scuze pentru ca primul post al anului e pesimist. dragilor, forget about hope, nu s-a si nici nu se va schimba ceva in bine prea curand. nu pentru ca asa spun eu. ci pentru ca asta se vede peste tot in jur.

revin la dilema pe care o repropun inspre dezlegare in noul an: UNDE SA MAI EMIGRAM?

compunere despre revelion doomiinoo