o idee…

ciresarii-demo-copy

Ideea cu revista “Cireşarii” îmi venise încă de pe-atunci, adică de cînd au dispărut “Liceenii”. Mai tîrziu (cînd eram în clasa a IX-a) i-am schimbat numele în “Bobocelul Ofilit” şi avea să fie dedicată tuturor bobocilor din ţară de la momentul respectiv. De făcut, nu s-a mai făcut nimic practic, în afară de un număr demo pe care l-am încropit într-o zi de lucru eu, Ioana şi Miruna. Apoi, linişte – aşa, ca la români!

Azi am dat niţel din mouse şi din creier, într-o pauză de la învăţat (pentru examenul de mîine!!!) şi am produs materialul vizual de mai sus. Logo-ul vectorial (adică scrisul, fonturile cu punctele-pe-i în formă de cireşe) are © Adina Huţanu, bineînţeles; la fel ca şi imaginea din background; aşa că, pliz dăunt copi, căz iu dăunt hev dă rait!

Vă postez un număr din ex-revista “Liceenii”, imagini pentru care îi mulţumim frumos Alexandrei (link) (colecţionara conştiincioasă căreia i s-a făcut milă de nostalgiile noastre şi ne-a scanat cîteva numere).

Instrucţiuni de folosire: click pe fiecare thumbnail pentru a vedea imaginea mărită)

senza-nome-scandito-01 senza-nome-scandito-02 senza-nome-scandito-03 senza-nome-scandito-04 senza-nome-scandito-05 senza-nome-scandito-06 senza-nome-scandito-07 senza-nome-scandito-08 senza-nome-scandito-09 senza-nome-scandito-10 senza-nome-scandito-111 senza-nome-scandito-12 senza-nome-scandito-13 senza-nome-scandito-14 senza-nome-scandito-15 senza-nome-scandito-16 senza-nome-scandito-17 senza-nome-scandito-18 senza-nome-scandito-191 senza-nome-scandito-19 senza-nome-scandito-20

o idee…