Prevăzăciunile Mamei Obida

img_1614-a

Nu-i foarte simpatic şi n-are mare priză la public gestul de a-mi sublinia de una singură superioritatea intelectuală (din păcate nu şi numerică) prin exclamarea unui vanitos: V-AM SPUS EU!

DAR…

… Adevărul e că spusesem mai demult, cam după cum urmează în citatul de mai jos. Ceea ce am scris la modul semi-ironic figurează drept ultim comentariu din listă, pentru articolul acesta publicat de Corina Creţu pe blogul său, după ce PSD a cîştigat alegerile. Rog atenţie, sunt o fiinţă cu un ascuţit simţ al premoniţiei, clarvăzătoare (mai ales dacă-mi şterg în prealabil lentilele ochelarilor) şi prezint iscusinţă teoretică şi intuiţie în domeniul politicii; cu-de-la-mine-citire şi mîndrie-n glas, mă autoproclam astăzi: fin speculator al pieţei partidelor politice din România (că-s toate fix ca la piaţă, stau şi se tocmesc nazal-scobindu-se de cîteva săptămîni încoace prin jilţurile lor parlamentare), deşi eu nu sînt unul dintre cei unşpe mii de specialişti din umbră şi nici nu posed înalte studii politice. Talentul contează mai mult decît diplomele şi pilele puse de tata (tipologia de “tatăl nostru” cel cu nume de renume şi amici cvasi-masoni). Reprezint viitorul ţării. Al oricărei ţări pe care-o voi locui şi popula cu prezenţa şi rezidenţa mea (peste trei ani chiar şi cetăţenia, daca ne referim la Italia). Accept aprecierile voastre virtuale, care sunt mereu binevenite şi-mi cresc self-estime-ul.Votaţi-mă, vă promit să n-ajung dictator! :D

Paranteză – Am un dubiu: ce vrea să spună Stolo’ prin “reforma educaţiei”? Dacă ne-o bagă iar pe proasta (pardon, voiam să spun incapabilă, redusă, cu intelect şi putere de înţelegere limitate) aia de Andronească ministră la învăţămant, jur cu mîna pe nasture că-mi retrag orice cuvinţel de laudă cu privire la dumnealui! – încheiat paranteza.

adina olivia huţanu spune:

decembrie 2, 2008 la 10:48 am

Aş fi votat cu Stolojan dacă aveam ocazia, ţin minte că a mai fost pe la noi prim-ministru şi avea prea mult creier pe vremea aia pentru ţara noastră…

Din păcate, faptul că mişună pe lîngă Băsescu e greu de digerat pentru mine. Hai să fie ca la fotbal, nu vrea cumva PSD să-l cumpere pe Stolo în echipă? Ca să pot si eu vota coerent, atît cu omul care-mi place cît şi cu partidul a cărui orientare o reflectă pe a mea…”

Prevăzăciunile Mamei Obida