un fel de Tilt-Shift Photography (experimente)

După ce Vlad mi-a dat linkul ACESTA, cu imagini care m-au entuziasmat foarte, evident că am vrut să fac şi eu; ce fel de maimuţă aş mai fi dacă nu mi s-ar face brusc poftă să imit orice lucru care-mi place??? Rezultatul e: pseudo-miniaturi de oraşe :) Nu am lentilă specială pentru astfel de foto, dar am improvizat, dînd cu blur de toate felurile pe multe layere :) Mă distrează ce-a ieşit:

P.S. Fotografiile originale sînt de producţie proprie, evidement, le-am cules din propriul portofoliu.

(Clickuiţi pe fiecare in parte, să vedeţi/înţelegeţi mai bine ce se întîmplă în compoziţie…)

Genova: Boccadasse

boccadasse-blog

Genova: Centro Storico

genova-porto-antico-blog

Genova: vazuta de sus, de la Righi

genova-dallalto-blog

Genova: vazuta de sus, de la Righi

genova-dallalto-2-blog

Camogli:

camogli-blog

Genova: periferia alta sopra Molassana

presepe

Genova: Restaurant traditional – periferie

barbie-house

Albisola Marina:

albisola-blog

Genova: Porto Antico – Biosfera

bolla-blog

Genova: Galleria Mazzini

galleria-mazzini-blog

Iasi: Bariera

iasi-blog1

Genova: vazuta de sus, zona Castelletto

small-town-blog

Berlin: Rimembranza

berlin-blog

Genova: Matitone

matitone-blog

un fel de Tilt-Shift Photography (experimente)