Obama!!! :)

Mă bucur că boboceii (rosebuds, am vrut să scriu) Americii s-au trezit din ignoranţă şi nepăsare şi că au călcat apăsat înspre urnele de vot!! Dar cel mai mult mă bucur pentru rezultatul votului! Am un fel de încredere în băiatu’ ăsta, cum ar zice o bunică (ştiu că un preşedinte e doar o figură reprezentativă, dar tot mă bucur). M-am gîndit că un african nu poate deveni şarlatan. Cel mult poa’ să devină rapper, skater etc (astea nefiind lucruri negative) şi “băiat de cartier”, asta dacă nu are posibilitatea să meargă la scoală sau să-şi găsească o slujbă decentă. Acelaşi lucru e de văzut şi în Italia. Oamenii ăştia niciodată nu se ocupă cu furatul şi nici nu cerşesc. E fantastic. Poate pentru că au fost sclavi prea multă vreme şi pentru că ţările “dezvoltate” i-au exploatat sute de ani şi le-au închis gura definitiv. Sau poate pentru că nu le stă scris în informaţia genetică să fie hoţomani şi să pună mîna pe un lucru care nu le aparţine. Am pus ghilimele cînd am spus “ţările dezvoltate”, pentru că or fi, nu zic nu, dar numai din punct de vedere economic, în rest, valorile morale şi alte “lucruri mici” nu mai contează.

Bun, nu luaţi în seamă ce-am zis. E din cauza entuziasmului! Mă gandesc că:

UITE, A VENIT MOMENTUL ISTORIC ÎN CARE SPUNEM “BRAVO SUA”!!! :)

Felicitări duble, o dată pentru că AŢI MERS LA VOT şi-aţi stat la coadă; şi încă o dată pentru că aţi ales pe cine trebuia (nu pentru că asta cred eu, ci pentru că asta cred cei mai mulţi oameni de pe planetă, care au avut ocazia să işi exprime punctul de vedere)! Se pare că ne-au ajuns tuturor cei 8 ani Bushiţi.

Cred că această campanie video pe youtube a fost eficientă în statele americane în care starurile cinema sunt văzute ca nişte zeităţi:

(partea I)

(partea a II-a)

Obama!!! :)