Poze (ieri)

Am făcut cîteva poze (astea nu se pot numi fotografii, sunt “poze”!) în mare viteză, cu aparatul foto (de o marcă dubioasă) al Giuliei.. Trebuie să spun că maică-sa primise cadou aparatul cu pricina la pachet promoţional, odată cu scaunul de birou pe care-l comandase de la nu ştiu care firmă. Mă rog, n-am avut timp să mă întreb de ce obiectivul încorporat nu avea capac, nici de ce nu exista main menu (decît cu on/off pentru blitz). Am făcut pozele. Am ajuns acasă, Giulia mi le-a trimis pe Skype, le-am plimbat “lejer” prin Photoshop (pentru că mi se păreau “prea penale”; am dat cu blur şi cu sharpen peste ele, m-am dus pe la exposure şi la hue/saturation, am dat cu gradient, cu burn şi cu dodge tool, cu lens blur, am băgat contrast sau am scos de unde era prea mult etc) şi le-am semnat în mod ridicol. Unele-s cam “vintage”, altele cam “pop-art” şi prima cam prea “impresionistă”. Vedeţi şi voi ce-a ieşit.. :)

Location: facultatea de arhitectură, Genova, inside & outside, ce se vede pe fereastră de la bibliotecă şi-aşa mai departe.

A, am uitat să spun că mi-am scanned şi palmele. Eram curioasă.

mani030

1-rain biblioteca-2 biblioteca-3-copy biblioteca-4 curcubeu-1 curcubeu-3 curcubeu-2

Poze (ieri)