“compunere cu titlul despre frunzele toamnei”

Şi alte aberaţii de acelaşi gen. Găsesc la “termenii căutării”, la Search, construcţii agramate încropite de pueri şi puberi, cărora le e lene să scrie o compunere!

Să fiu eu mama voastră, nu aţi mai pupa voi net pînă la cel puţin 14 ani, şi asta pentru că se vede clar că nu aţi priceput la ce e bun!

Aviz părinţilor hiper-ocupaţi, care îşi plantează progeniturile în faţa computerului (new age, ia şi bagă-n tine cultură cu lopata, gugăl o să te-ajute!):

Dragi tanti învăţătoare şi neni învăţători: duceţi multă, multă lipsă de imaginaţie, dacă aţi rămas mereu fixaţi pe compunerile despre toamnă şi despre prima zi de şcoală!!! Mai puneţi mîna pe-o carte, pe-un blog, ceva, să vedeţi de-acolo cate idei vin! Curg ideile, pe bune vă zic! Şi nu-i mai torturaţi pe mini-ignoranţii ăstia de şcoală primară, pentru că oricum fură compunerile de pe net!

Dragi părinţi, priviţi ce caută boboceii voştri nepreţuiţi pe net (asta zic eu, în optimismul propriu, că sunt “bobocei”, adicătelea sper că nu sunt părinţii înşişi cei care caută să fure compuneri despre toamnă atunci cînd duc lipsă de inspiratie!!!) Iată, deci, ce caută micuţii:

– “compuneri despre legăturile dintre frati” (Îţi răspund pe loc: frăţia e o legătură de sange, se întamplă atunci cand două persoane au cel puţin un părinte comun; mai există şi alte tipuri de frăţie, dar nu cred că ai destul aichiu să-mi bat gura de pomană)

– “ce sunt piramidele?” (Şi aici răspund pe loc: uită-te în cartea de matematică! sau, în caz că nu posezi aşa ceva, nu mai chiuli de la ore!)

– “poezii despre curaj şi frică” (Ducem lipsă, lipsă mare…)

– “poezii de toamnă gri” (Încearcă cu “rapsodii de” în faţă, poate găseşti autorul cel adevărat şi nu mai ajungi să-l cauţi în blogul meu)

– “poezii despre cartof” (Am scris eu aşa ceva???)

– “bunica ştie tot păstrarea alimentelor” (Ştie, ştie… că asta făcu ea toată viaţa, vrei numărul ei? Are şi mobil!)

– “poiezii care au adina” (Chiar, mă faci să mă-ntreb, la randul meu, dacă există “poiezii care au adina” :D )

-”poezie despre prima zi de şcoală” (Hai să-ţi spun un secret: doamna ta învăţătoare e cretină dacă ţi-a dat temă pentru acasă să scrii o POEZIE! Nu toată lumea tre’ să fie capabilă să scrie poezii! Nici nu-i normal să ţi se pună note pe aşa ceva! se cheamă talent, îl ai sau nu şi nu e obiect de studiu la şcoală! Sfatul cel mai pertinent pe care ţi-l pot da: trimite-o pe doamna la mine pe blog şi între timp NU-ŢI FÃ TEMA!)

– “cubul kubrick” (ASTA E TARE! “cubul” + “rubik” = “kubrick”, mă gîndisem demult la asta, cam pe cand am aflat despre Kubrick cred…)

– “poiezi sunt un fluture venit din amintire” (Se prea poate, de ce nu? atît că “poiezile” nu sunt în cîmpul meu de activitate)

– “poezii despre peşti” (Adică despre animalele acvatice, sper, şi nu despre proxeneţi)

– “prietena mea compunere” (Pai dacă pînă şi despre prietena ta tre’ să îţi spun EU ce să scrii, eu, care nici n-o cunosc… )

– “ne temem de întuneric??” (Nu ştiu, eu în copilărie mă temeam de Miezul Nopţii, mi-l închipuiam ca pe-un monstru. “Fear of the dark”, da, da. Caută Iron Maiden.)

– “femeii bătrîne nude” (Aoleu!! şi ai găsit asta la mine pe blog??)

– “poezii despre prima zi de şcoală” (Am mai văzut asta, bănuiesc că eşti în clasă cu micuţul de mai sus.. ăla de are o învăţătoare complet lipsită de idei)

– “poezie despre prima zi de şcoală” (Săracii de voi!!!!!)

– “voglio una ragazza con due seni enormi” (Eşti frustrat; îmi pare rău, sîni enormi n-am, că m-ar deranja cînd îmi închei papucii! puţache, dar tu ai ce băga între cei doi sîni enormi pe care-i cauţi? :D )

– “alo poezie” (Alo, aici Adina. Nu, Poezie s-a mutat din cartier după ce a divorţat de doamna Proză. Sună la informaţii, spune că-i eşti rudă, poate te-ajută tanti aia, că-i de treabă!)

– “sunt un fluture venit şi-n amintire” (Foarte poetic! Aş vrea să te cunosc, lasă-mi numarul tău de mobil, dragă fluture din amintire!)

– “ce înseamnă ,,amore mio,,” (Păi, na.. Mai uită-te şi tu la telenovele…)

– “paralela david copperfield oliver twist” (Şi asta e temă scolară? Hai să-ţi spun rapid: paralel eşti tu!)

– “poezi despre prima zi de şcoală din clasă” (Îmi vine-n minte-un cîntecel: “vai săracul pui de cuc, pui de cuc, pui de cuc” :D :D )

– “poezii liniste” (Şi doamna ta e tîmpită!)

– “poveste stranie sau fantastică pers 1″ (O căutai ca s-o citeşti sau ca s-o duci la şcoală sub formă de temă făcută aparent de tine? Vezi că-n lista de lecturi suplimentare tre’ să fie şi Vasile Voiculescu, Mircea Eliade şi alţii. Dacă nu, ia de-aici un Dino Buzzati tradus în română.)

– “cuvinte frumoase despre toamnă” (Mi-aduci aminte de var’mea, care-şi ţinea un “caieţel cu expresii frumoase”, pe care să le introducă ea pe şest prin compuneri! Labă tristă, tristă de tot! Dar măcar vară-mea chiar citea cărţile din care-şi nota expresiile cu pricina.. Nu le căuta mură-n gură pe google, ci plimba retina pe cîteva sute de pagini pînă să scoată vreo douăzeci de cuvinte mişto.)

– “texte de dat mare” (DA! DA! AICI SUNT! M-AI GÃSIT, HAI SÃ NE DÃM MARI ÎMPREUNÃ!!!)

Se mai caută şi: istorie gopo, viziuni paranormale, blog arhitectură, dovezi despre extratereştri, legătura spirituală între tibet şi bucegi, filme paranormale, fantezii cu bătrani, despre sensul vieţii, descîntecul, www youtube adamilea, liceenii revista, medici români in belgia, dragostea oglindită în proză, invitaţie la vals de mihail drumeş blogs, alexandra sandu, montedomenico, prof.dr alexandru stancu, buric dezvîrtit, radu cinamar.ro, colombre, sobe de colţ schiţă, topul excelenţei în cercetare 2008, camogli italy pictures, tartă photo, arhimede el suo principiul, imagini cu extratereştri, muncă scenografie romania, ioana ciureanu medicină, aranjamente din frunze uscate, cărţi ce mi-au influenţat viaţa, sad depressed emo, cute emo manga, vasile rudan paranormal şi securitatea, piatra – prezentare tehnologie, photo numele lorena, proza fantastică a lui edgar allan poe, honorius prigoană, comunism utopic, text tradus le petit prince, crăiasa zăpezii, vinerea verde recenzie etc.

“compunere cu titlul despre frunzele toamnei”

3 gânduri despre &8222;“compunere cu titlul despre frunzele toamnei”&8221;

  1. Anonymous zice:

    mie numi place deloc sa citesc(citim destul la sc) din 50 minute 40 citim si 10 scriem nu stiu dac e normal sa faci asa ceva in cls a 7a ?! rosg raspundeti: e normal?! ca ma transfer de la sc

  2. Adina zice:

    Draga Anonim de clasa a saptea:Iarta-ma, dar nu se vede ca cititi atat de mult! „numi” se scrie „nu-mi”, vine de la „nu imi”, din care s-a eliminat „i”, pentru fluenta lecturii.E pacat ca nu iti place sa citesti… Ai incercat vreodata cu „Ciresarii”? Cu „Elevul Dima dintr-a saptea”? Cu „La Medeleni”? Cu „Invitatia la Vals?”Parte frumoasa e ca, in afara scolii, poti citi exact ce iti place, fara nicio obligatie fata de profesori, teme, lucrari de control… Asa cum esti liber sa navighezi pe internet, ai libertatea si placerea sa citesti ceva in care sa te regasesti, sa iti formezi un mod placut de a comunica celor din jur ceea ce crezi, astfel incat sa fii ascultat (sau ascultata, daca esti fata).Limba vorbita e marea minune care i-a ajutat pe oameni sa depaseasca vorbirea prin semne, iar limba scrisa e ceea ce a ajutat omenirii sa transmita mai departe descoperirile! Fara limba scrisa am fi redevenit animale!Nu stiu ce faceti voi la scoala, dar iti pot spune ca si eu am fost o rebela impotriva sistemului, motiv pentru care am citit CE AM VRUT EU, nu ce mi s-a spus sa citesc! Dar AM CITIT, si INCA CITESC, pentru ca SUNT O GRAMADA DE OAMENI PE FATA PAMANTULUI CARE AU CEVA MISTO DE SPUS!

Comentariile nu sunt permise.