INSOMNIA CREATIVA – sincretisme

Introducere curriculum-viteza: Am avut revelatia faptului ca stau binisor la sincretismul artelor (la caracterele oral si anonim stau mai prost, dar n-am aspirat niciodata sa devin balada populara): m-am apucat de fotografie si am impresia ca mi-a iesit ceva-ceva. Mai si desenez cand imi aduc aminte de acuarele si creioane (am pus cateva exemple mai sus), desi am cam chiulit de la desen in tineretile fragede. Cu scrisul – vedeti si voi cum stau: incerc daca am timp si vreo idee cu ceva mai mult straluci in aura. De arhitectat, arhitectez, ca deh – asta cica mi-e meseria. Cu lut m-am jucat si-am facut cocosei si omuleti in copilarie. Papusi din carpa si ursuleti de carton mi-am facut, stiu sa impletesc si sa cos, sa fac machete, deci la arts&crafts am izbutit cate ceva, cel putin carti postale, felicitari de sarbatori, biletele, invitatii si pachete-cadou. M-am apucat de joaca-n Photoshop si cica am „manipulat digital” niste imagini, care nu-s chiar de dat la cos (bine, n-or fi nici de pus in rama), am cateva logo-uri si cateva postere folosite in scopuri personale. Pian clasic am facut timp de 5 ani, atat cat sa mai stiu inca Ave Maria de Bach, Sonata 1 de Mozart, Sonatina 5 de Beethoven si alte cantecele pentru prunci. Cu glasul am participat la corul scolii, de la vocea a treia pana la a-ntaia, in functie de cine lipsea. Acu am facut si cateva filmulete ceva mai minimaliste si abstracte – chestie noua pentru mine. Cand imi va trazni sa ma apuc de sculptura, voi semnala evenimentul cu niste poze. Inca nu ma grabesc. Ce-as vrea sa fac in viata? Scenografie. Cred. Sau restaurare. Sau proiectare. Sau urbanism. Mda.

Mi-au izbutit 4 filmulete pana la ora scrierii acestui post, adica 04:50… Jur cu mana pe buric: am incercat sa adorm dupa fiecare dintre nemaipomenitele opere multimedia, dar nu am reusit decat sa ma rasucesc in pat ca un fus, sa ma enervez ca nu vine Mosh Ene si sa ma trezesc la loc.

Poftiti, admirati rezultatul orelor de nesomn, m-a chinuit eul creator noctambul si m-am conformat poftei sale de arta.

Nu stiu, acu’ evident ca mie-mi plac minutele astea de imagini muncite si culese cu ochiul drept prin vizor. E munca multa, poze multe, spatiu mult pe disc.

Parca totusi Genova-i mai misto/frumoasa/poetica/multicolora/alb-neagra dupa ce-o vedeti asamblata de mine. Cert e ca nu stiu sa-mi fac reclama, ca daca stiam, m-as fi dus la marketing la FEAA in loc sa vin la arhitectura.

Dati scroll in jos si play. Sa va placa. Altfel nu discut. :P

Multumesc.

INSOMNIA CREATIVA – sincretisme

11 gânduri despre &8222;INSOMNIA CREATIVA – sincretisme&8221;

  1. adina hutanu zice:

    am impresia ca Amor asta ii un fel de spam. dar daca nu ma ucide cu zeci de linkuri n-am chef sa-l sterg. stai acolo, ca-mi da bine la trafic daca-mi comentezi decent.

  2. Stai binisor? Binisor? Esti o artista, mama. O artista desavarsita. Imi plac de mor. Cica sta binisor. Maiii, eu stau binisor la scris, ca nu sunt Eminescu, dar tu esti fabuloasa. Hmm, binisor.

  3. adina hutanu zice:

    Onutza:

    Sarut manushitzele cuconitza frumoasa cu palarie alba, dar io tot „binisor” stau cu artele… am exagerat cu entuziasmul, m-a luat pe sus elanul creator cu privire la filmulete si reportaje.. cred ca voi mai face, e mai simplu sa-mi stochez/grupez fotografiile in felul asta, ca am multe de tot in computer… la cate o sesiune foto ies in medie cam 250 de poze.

    Multumesc mult pentru vizita, odihna buna in weekend! Sa faceti ceva ce eu imi doresc sa pot face dar n-am cum, pt ca V e in Brasov iar eu sunt in tarile calde: stati in pat si vedeti filme pe laptop! Sfatul tehnic pentru pseudo-masuta de calculator alcatuita dintr-o carte consistenta cu coperti tari: e de inlocuit cu o cutie/recipient cu gaurele, din sita metalica (precum cele pentru pus dosarele in birourile firmelor), daca laptopul are ventilatorul dedesubt.. ca sa poti citi si cartea de sub el :D

  4. adina hutanu zice:

    domnu’ Onan:

    Care si mie tot femei-le goale i-mi place, ca nu prea am de ales! Daca incerc s-a ma uit pe strazi la reclame, orcum numa cu feme-i este tuate afishele. Ash vrea si eu poze cu barbatz-i despuiatz-i, da ei este mai pudici si nu se lasa pozati asha de ushor ca duamnele.

    Care nudurile de feme-i desbracate sunt din cauza ca na-u ezistat pictoritze feme-i, care sai desbrace pe barbat-i cu nudul in pielea goala! Eu creca am sa ma fac pictorita de barbat-i, care sai pictez fara haine pentru revistele de feme-i.

Comentariile nu sunt permise.