în loc de m@il

motto: sper să nu devin profă, iar dacă devin – să nu fiu ca mulţi dintre cei care mi-au fost mie profi. a, şi să nu-mi treacă vreodată prin cap să candidez la primărie.

introducere: ce-am mai făcut în ultima vreme?

intrigă: un alt examen – proiectare IV

desfăşurarea acţiunii: în ultimele două-trei săptămâni am avut de făcut, desfăcut şi refăcut (orar de lucru: in jur de 18 ore pe zi, pe principiul: ştii când începi lucrul dimineaţa, dar nu ştii când se va termina) un proiect anual. nu ştiu cum s-a nimerit, numai muzee am proiectat anul ăsta. aici muzeul ceramicii – Albisola (prov SV) care chiar se va face (nu de la sine, evident), din câte a gângurit primarul Albisolei, aflat în ultimul său an de mandat. ceea ce bănuim io şi alţii ca mine e că de fapt vrea să plece glorios, aducând pe ultima sută de metri o măreaţă plăcintă cu varză pentru naţiune: proiect de multe zerouri d’alea care induc hipnoză colectivă cetăţenilor. vrea să lase „ceva în urmă”, cel puţin o iluzie.
sper că toţi politicienii mincinoşi (pleonasm) vor ajunge în iadul politicienilor.

deznodământ: domnul primar (articulat cu articol hotărât – primarele) va alege unul dintre cele 50 de proiecte individuale pe care noi le-am prezentat pe la diverse workshops. iată versiunea adinei:

pentru format mare, iaca lincu: http://picasaweb.google.it/adina.hutanu.84/LABPROGETTAZIONEIV

în loc de m@il