introducing..

image link

[povestile cu Mariusa sunt fragmente dintr-un cvasi-roman, sau poate ciclu de eseuri, nu mai stiu nici eu ce voiam sa fac din ele. le-am gasit prin back-up-ul de pe celalalt computer, le-am pus diacritice si vi le-arat si voua. ingioi da hepi starting, da hepi living end da hepi ending. tin minte ca le-am scris pentru ca ma saturasem de povesti cu moarte, cu „dezdragostire”, cu parasire, cu depresii, spleen, „la ce bun”, „we die alone” etc. m-am gandit ca alea sunt pentru oamenii care nu stiu sa viseze, sa spere si sa iubeasca sau care au luat-o peste cap de prea multe ori si acu ar avea nevoie sa se regaseasca in suferinta dintr-o carte.. sa vada ca acolo „scrie despre ei”, despre nedreptatea pe care au suferit-o, despre inselaciunea care le-a fost conspirata, despre pierdere in general, au nevoie sa vada ca si altii au patit-o, au nevoie sa isi linga bubele si pierderea sperantei privind cat de subreda e casa vecinului, vazand ca „se intampla si la case mai mari”.. cine stie ce fel meschin de consolare o mai fi si asta, sa te linistesti cand citesti despre nefericirea altcuiva? ma rog. eu vreau sa ma linistesc afland din jur istorii despre iubire, uitandu-ma la filme-poveste (La vita è bella, Big Fish, Pan’s Labyrinth, The fabulous world of Amelie etc). prin urmare m-am apucat de scris – mai mult pentru mine decat pentru „public” – antidotul pentru literatura pesimista de oras despre fiinta umana palida si parasita, bolnava si cu ochi goi: na, vedeti voi mai departe ce-am vrut sa spun cu asta.]

introducing..

2 gânduri despre &8222;introducing..&8221;

Comentariile nu sunt permise.