gustare de carte

pentru a citi şi restul tre’ să vă faceţi cont pe acest site. not to worry, my friends. durează puţin şi merită. mai plimbaţi şi voi pupila printre pagini dimineaţa la cafea şi seara la ceai, lăsând deoparte hai faivu’ să se hodine.

this book i strongly recommend, pen’ că e scrisă nu zic „bine” şi „frumos” -ci „astfel încât mie să-mi fi plăcut”.

deci N.B. – mi-a plăcut. care ieste. şi nu o condamn ca pe un gând vinovat, în spirit de maică îmbrăcată în negru bătând toaca în jurul bisericii dis-de-dimineaţă, după un scandalos vis erotic pur biologic, pe care – evident – NU Dumnezeu i l-a dat.

opinia humilului cetitor ce mă aflu: carte pricepută, enervantă; dacă nu-mi plăcea, n-aş fi recomandat-o.

mi se pare c-ar face un fel de alchimie: din penibil – artă de supravieţuire, din laşitate – rafinament, din caracter de căcat – personaj misterios, din victimă – vierme urât mirositor, din progenituri – personaje episodice, din amante – zeiţe. [bine, alea probabil tot aşa-s văzute şi de retina dumneavoastră scurtcircuitată de mascul în călduri tardive şi disperate pe la o vârstă anume (despre care e vorba în cartea mai-jos-parţial-copy-pastată)].

se referă la perioada aia naşpa în care noi avem coşuri şi furăm deodorant de la mama, când în casă are loc rocada comportamentală: mama e serioasă, gravă, începe să plătească facturile şi ratele, cumpără bradul de Crăciun şi bate cuiele iar tata – să se parfumeze şi să se radă obsesiv, zâmbind plin de speranţă în oglinda de la baie în fiecare dimineaţă, pentru ca în deznodământ să „plece de-acasă cu una mult mai tânără şi extrem de urâtă”.
da… exact.
gata vorba. am ales o pagină la întâmplare. subiectiv fiind subiectul, toate mă irită şi îmi plac în aceeaşi măsura. vedeţi şi voi.
mergeţi mai bine să vă luati doza de carte, mergeţi s-o Aşteptati pe Sara ;-)


gustare de carte

2 gânduri despre &8222;gustare de carte&8221;

  1. or, better, read a few pages there and then order the dead tree copy :)in prima sau cea de-a doua editie. aici (www.tritonic.ro – format 10×18) sau aici (www.millenniumpress.ro – format 13×20)cartea asta e pe biroul meu, de trei ani. citesc in fiecare zi cite-un pic, macar doua-trei pasaje. ma motiveaza.

Comentariile nu sunt permise.