DUMINICA..


.. IMI PLACE SA MA TREZESC PE LA ZECE..
IMI DAU PICIOARELE JOS DIN PAT, UNUL CATE UNUL, SOMNOROASE, CU TALPILE CALDE SI ADORMITE. PLIMB DEGETELE DE CATEVA ORI PESTE COVORASUL MOALE, IN TIMP CE PIPAI IN JUR, PANA GASESC PAPUCII AIA PUFOSI.
IMI PLACE SA DESCHID FEREASTRA SI SA VAD CA E DUMINICA, SA AUD CLOPOTELE SI CAINELE.
IMI PLACE SA FIE SENIN, VANTUL SA ADUCA MIROS DE HAINE INTINSE LA SOARE, DE MARE, DE PLIMBARE, DE FALEZA SI DE PARC, DE VALURI, DE COPII CARE SE TREZESC TARZIU, FIINDCA E DUMINICA.
IMI PLACE SA INCEP ZIUA IN COMPANIE, EU SI CELE DOUA CANI MARI, FIERBINTI, UNA DE CEAI „EARL GREY” SI UNA DE CAFEA CU LAPTE, PE CARE LE BEAU TOATA ZIUA. LE TERMIN PE LA SASE. ATUNCI MAI FAC UN CEAI, „ENGLISH AFTERNOON”, SAU POATE „ENGLISH BREAKFAST”, SA SIMT CA E INCA DIMINEATA.
INVAT. SOARELE SE PLIMBA PESTE FOILE MELE, PE MASA, PESTE CREIOANE. ASA E EL, CURIOS.
MI-E TARE DRAGA DUMINICA. E O ZI CUMINTE.

DUMINICA..