UN POST FARA TITLU

O DA, BUNA DIMINEATA SA FIE!
SI ZIUA DIN CONTINUAREA ACESTEI DIMINETI – SI MAI BUNA SA FIE, DACA SE POATE, CU O LINGURITA DE ZAHAR SI UN STROP DE LAPTE, MERSI.
A.. NU MAI AVEM LAPTE?
ATUNCI NU MAI VREAU NICI RESTUL ZILEI, MULTUMESC.. EU NU FAC NICI UN COMPROMIS!
JOC LA RULETA SI PUN TOTI BANII PE-UN SINGUR NUMAR, MARE SI ROSU.
IN FIECARE ZI IMI JOC TOATE ZILELE PE CARE LE AM LA DISPOZITIE SI AM VAZUT CA, IN MOD CONSTANT, CASTIG MEREU ACELASI LUCRU: INCA O ZI… PE CARE SA O ADAUG LA SIRAGUL MEU DE ZILE SI SA O PUN MAINE LA MIZA, IMPREUNA CU CELELALTE. SI CU ELE SA MAI CASTIG INCA O ZI. SI TOT ASA.
UNEORI PIERD, DAR N-AM PIERDUT NICIODATA PREA MULTE ZILE LA RAND, DESI MIZA A FOST MEREU ACEEASI +1 ZI. UNII M-AU SFATUIT SA MAI IAU CATE O PAUZA DE LA RULETA.. DAR NU SE POATE, SUNT DEPENDENTA DEJA. I’M A GAMER.
DOMNILOR, NU VA LUATI DE MINE. EU AM IDEI MULTE SI MICI. SI DIN ALEA MARI AM, DAR SUNT PUTINE. SI FIXE.
ELE SUNT SCHELETUL PE CARE CLADESC ZILELE ALEA CASTIGATE, SI ALEA PIERDUTE. ZILELE CASTIGATE SUNT PERETII, ZILELE PIERDUTE SUNT USILE SI FERESTRELE.
SI IERI AM JUCAT, MAI PE SEARA.. DE TOTI BANII SI DE TOATE ZILELE, CA DE OBICEI, PE-UN NUMAR MARE SI ROSU.
AM CASTIGAT O ZI MARE, DE GANDIT (ZIUA DE ASTAZI), DE MEDITAT, ASA…
NU STIU CE SA FAC CU EA, E O ZI NEOBISNUIT DE MARE.
MA GANDESC SA O PUN CA PLAFON, SA MAI ADAUG UN ETAJ CONSTRUCTIEI MELE..
SA VEDEM..
TREBUIE SA CALCULEZ BINE DIN PUNCT DE VEDERE STATIC, PENTRU CA DACA E O ZI PREA GREA SI VREAU SA O FOLOSESC DREPT PLAFON PENTRU UN NOU NIVEL, O SA-MI DARAME TOT CE-AM CONSTRUIT PANA ACUM..
SA VEDEM, SA VEDEM…
DEOCAMDATA MA DUC SA CUMPAR LAPTE, PENTRU CA EU NU FAC COMPROMISURI. ORI E TOT CE VREAU, ORI NU VREAU NIMIC.

UN POST FARA TITLU